#Volgjemenog?

Sociale media bieden geweldige kansen om jezelf online te presenteren en te profileren. Het is een gemakkelijke en waardevolle manier om te werken aan je eigen merk, je personal brand. Hoewel social media erg populair zijn, zijn er maar weinig mensen die écht weten wat een netwerk is, hoe het werkt en hoe je het kunt inzetten. #Volgjemenog? gaat over de échte waarde van deze onlinenetwerken en hoe je die stapsgewijs vormgeeft voor je eigen persoonlijke ontwikkeling, online zichtbaarheid en zakelijke relevantie. Het inzetten van sociale media en onlinenetwerken om jezelf te profileren als professioneel merk betekent dat je moet nadenken over welke mensen je wilt ontmoeten en aan welke doelen de inzet van sociale media gaan bijdragen. #Volgjemenog? helpt je daarbij. Het boek geeft praktische informatie over het bepalen van je eigen sociale mediastrategie en hoe je sociale media kunt inzetten voor het ontwikkelen en uitdragen van je personal brand. Verder biedt #Volgjemenog? aan de hand van theorieën uit de sociologie en de netwerkanalyse een dieper inzicht in de werking van sociale netwerken. De échte waarde van sociale netwerken zit hem namelijk niet in het vergaren van geld of kennis of het vinden van een baan, maar in de mensen. Zij gunnen je uiteindelijk een baan, vragen jou voor een opdracht of bevelen je bij anderen aan. Ontdek hoe sociale media en onlinenetwerken je kunnen helpen om verbindingen te leggen met waardevolle mensen. #Volgjemenog? Tom Gouman is socioloog en organisatieadviseur bij Twynstra Gudde op het gebied van Web 2.0 en sociale media. Hiernaast is hij auteur voor Frankwatching.com, een website over internet, sociale media en nieuwe ontwikkelingen.

Auteur: 

Tom Gouman

Uitgever: 

Academic Service